Dlaczego najlepiej jeść w domu czyli NWO już puka do mych drzwi

Gotuję bo lubię, co więcej jako osoba zdrowa inaczej wiem, że powinnam zwracać większą uwagę na to, co jem niż ludzie zdrowi. Im więcej gotuję tym mniej chętnie jadam poza domem, bo tym mniej mi smakuje to, co jem gdzie indziej. Teraz zaś szykuje się kolejny powód, by unikać restauracji/knajp/barów: brak możliwości płacenia gotówką. Takie coś chce zafundować nam (konsumentom) Visa, która pragnie płacić restauracjom ciężkie pieniądze za to, by można było płacić u nich wyłącznie kartą. Ja rozumiem, że niektórym nie przeszkadza to, że banki i inne instytucje będą miały szczegółowy wgląd w ich zakupy, ale niekoniecznie mi zależy, żeby bank czy ktokolwiek inny wiedział co, gdzie i w jakich godzinach jadam/kupuję. Dlatego w restauracjach, w których mogę zapłacić wyłącznie kartą jadać i pijać nie zamierzam. Wpływu na wprowadzenie bezgotówkowych zakupów raczej nie mam, jak politycy bankierzy postanowią to wprowadzić to niewątpliwie wprowadzą, jak długo jednak mogę płacić gotówką, zamierzam to robić.

Informacje o Jukka Sarasti

Pełnoetatowa kura domowa.
Ten wpis został opublikowany w kategorii Bez kategorii i oznaczony tagami , , , , . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

2 odpowiedzi na „Dlaczego najlepiej jeść w domu czyli NWO już puka do mych drzwi

  1. uglywriter pisze:

    Z jednej strony wygoda z drugiej pojawia się haker i kasuje Twoja kasę. Twoja tożsamość.Ktoś lubi się karmić naszym strachem.

    • Jukka Sarasti pisze:

      Ja się nie boję hakera, w końcu jak mam gotówkę to nie tylko kasę ale i zdrowie bądź życie mogę stracić. Ja po prostu nie lubię rezygnować ze swojej wolności dla wygody. Tym bardziej nie lubię być do tego zmuszana.

Skomentuj

