Wiosenne porządki

…czas zacząć, skoro zima w końcu odpuściła a lato za chwilę na dobre się rozgości. Warto więc pozbyć się rzeczy niemodnych by w szafach mogła zagościć nowa, modna odzież. Innymi słowy, by bez wyrzutów sumienia móc oddać się coraz powszechniej panującej religii konsumpcjonizmu. Tak się składa, że na drugą religię tzw. świata zachodniego wyrasta bycie eko, więc żeby pogodzić obie te religie sieć galerii handlowych czyli jedna ze świątyń konsumpcjonizmu, ogłosiła zbiórkę odzieży nadającej się do noszenia, której jednak nosić już nie zamierzamy. W zamian można dostać okazjonalne torby oraz bony rabatowe na odzież ze sklepów biorących udział w akcji.

Wyznawczynią pierwszej z wymienionych religii nie jestem, do tej drugiej zdecydowanie mi bliżej więc akcję tak zasadniczo popieram. Rzecz w tym, że skoro do konsumpcjonizmu mi dość daleko nie bardzo mam co oddawać w zamian za okolicznościową torbę. Ja po prostu noszę ciuchy dopóki nie zaczną się na mnie całkowicie rozpadać. Ciuchy Dzieci zaś, które nadają się do dalszego użytkowania wysyłam gdzieś, gdzie mogą się przydać i do tego nie potrzebuję żadnych pośredników. Fakt, jedynym bonusem jaki mam z tego tytułu jest więcej miejsca w szafie na nowe, stosowne do aktualnego wzrostu potomstwa, rzeczy ale mnie ten bonus w zupełności wystarcza.

Jednak pomysłodawcom akcji udało się zrobić coś, co sprawiło, że zapragnęłam podzielić się niepotrzebnymi rzeczami z potrzebującymi. Tym czymś była promocja akcji przez perfekcyjną panią Małgorzatę Rozenek-Majdan urocza ulotka promocyjna.

szyszka

Na tak sformułowany apel po prostu nie mogę nie odpowiedzieć. Zaniosę więc moje wszystkie piękne, ukochane buty na obcasach, które lekarze dwóch specjalności stanowczo zabronili mi nosić. Zawsze było mi szkoda je wyrzucać, bo niektóre naprawdę w dobrym stanie. Za dobrym, żeby miały wylądować na śmietniku. Teraz przynajmniej z czystym sumieniem się ich pozbędę. Z nadzieją, że jakaś pani, która by sobie takich nie kupiła, dzięki nim będzie mogła poprawić swoje samopoczucie, jako i ja poprawiałam gdy mogłam je nosić.

Informacje o Jukka Sarasti

Pełnoetatowa kura domowa.
Ten wpis został opublikowany w kategorii Bez kategorii i oznaczony tagami , , . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

Skomentuj

