Wiosna, gdzieżeś ty?

Ja wiem, że w marcu jak w garncu, a kwiecień pleciń, bo przeplata, trochę zimy, trochę lata. Ale to już prawie połowa maja, a tu strach z domu wyjść, czy mnie znów śnieg nie przysypie.

Ja się pytam, czy wiosna jeszcze przyjdzie czy od razu lato się zacznie? Tak na wypadek, jakby wiosna zapomniała, jak wyglądać powinna, to ja jej parę fotek przypominających pokażę z prośbą, żeby takie widoki były normą a nie wyjątkiem. przynajmniej do 21 czerwca…

bliżejminieznane kwiatki

mlecze

kwiatki na drzewie

Informacje o Jukka Sarasti

Pełnoetatowa kura domowa.
Ten wpis został opublikowany w kategorii Bez kategorii i oznaczony tagami , . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

8 odpowiedzi na „Wiosna, gdzieżeś ty?

  1. goldenbrown pisze:

    Maj się mai, bo nie ma wyjścia, czy zimno, czy ciepło. Ale dla nas jest różnica, bo już by człowiek chciał paradować bez kurtki 😉

    • Jukka Sarasti pisze:

      No tak dobrze z tym majeniem to nie jest. Mam gdzieś fotki magnolii po przymrozkach, piszą że ceny jabłek pójdą o 100% w górę bo dużo jabłoni wymarzło :///

      • goldenbrown pisze:

        Mówi się trudno. Może będą jakieś inne owoce.. Nie ma co martwić się na zapaś 😉

      • Jukka Sarasti pisze:

        Ja siem nie martwię. Po prostu mówię, że z tym majeniem to też nie tak różowo 😉 Martwić się będę jesienią 😉

      • goldenbrown pisze:

        E, może nie będziesz. Zmarchy Ci się porobią jeszcze, albo siwe włosy hihi 😉

      • Jukka Sarasti pisze:

        Jedno i drugie już mam. Tylko tego drugiego nie widać, bo farby do włosów mam a na jad kiełbasiany (czyt. botoks) to nie bardzo mnie stać. Zresztą, twarz ze zmarszczkami ciekawsza niż gładka twarz 100-latka 😉

      • goldenbrown pisze:

        Niektóre moje koleżanki robią sobie różne „korekty”, przyznam, że całkiem dobrze to wygląda.

      • Jukka Sarasti pisze:

        Bo z medycyny/chirurgii estetycznej po prostu trzeba umieć korzystać. Jeśli one umieją, to jest jak najbardziej OK.

Skomentuj

