Stało się

Parlament Europejski przegłosował CETA. Odechciało mi się wszystkiego.

Informacje o Jukka Sarasti

Pełnoetatowa kura domowa.
Ten wpis został opublikowany w kategorii Bez kategorii i oznaczony tagami . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

2 odpowiedzi na „Stało się

  1. zosiako pisze:

    a ja próbuję myśleć, że w ramach importu produktów m.inn. modyfikowanych genetycznie sprowadzą z Kanadastanu maryśkę zmodyfikowaną na lek? 🙂 nie mam siły już na nerwy, złoszczenie się bo widzę, że moje, i nie tylko moje, zdanie po prostu się nie liczy.

    • Jukka Sarasti pisze:

      Ja po prostu teraz już wiem, że będę musiała jeszcze większą uwagę zwracać zarówno na kraj pochodzenia produktu, jak i na jego skład chemiczny. Na razie maryśki nie potrzebuję, więc (przynajmniej chwilowo) mnie to nie rusza. Jak będzie mi koniecznie niezbędna to może mi się zmieni punkt widzenia.

Skomentuj

