O najnowszych fascynacjach czyli Tvoje tvář má známý hlas

Zaczęło się zupełnie niewinnie, po prostu zachciało mi się posłuchać piosenki o dziecku księżyca w wykonaniu Montserrat Caballe. Poszukiwane nagranie znalazłam oczywiście bez problemu

… i tylko jak zwykle na YT pojawiają się podobne propozycje, wśród których znalazł się Jan Cina jako Montserrat Caballe. Na miniaturce ów Cina wygląda nawet podobnie do diwy (tylko nieco młodziej) więc ciekawość kusi. No to się skusiłam

… i zachwyciłam do tego stopnia, że zamiast spędzać czas na bardziej pożytecznych zajęciach zapoznałam się ze wszystkimi występami Ciny w czeskiej wersji programu Twoja twarz brzmi znajomo. I jeszcze z paroma innymi artystami.

Informacje o Jukka Sarasti

Pełnoetatowa kura domowa.
Ten wpis został opublikowany w kategorii Bez kategorii i oznaczony tagami , , , . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

4 odpowiedzi na „O najnowszych fascynacjach czyli Tvoje tvář má známý hlas

  1. goldenbrown pisze:

    Nie dziwię Ci się, zwłaszcza, że to piękny utwór.

  2. anna pisze:

    Mnie też się podoba ten utwór. 🙂

Skomentuj

