O satysfakcji… czy raczej jej braku

Kupiłam sobie, za oszałamiającą kwotę 7 (słownie: siedmiu) polskich złotych biografię Stonesów. Na ową biografię składają się: kilkustronicowa książeczka i 50-minutowy film. Fanką The Rolling Stones nigdy nie byłam ale z bliżej nieznanych przyczyn do Jaggera mam słabość… zwłaszcza kiedy patrzę, jaką, mimo wieku, w tym lat spędzonych na chlaniu i ćpaniu energią emanuje na scenie. Lubię też patrzeć na Keitha Richardsa, który nie może o sobie powiedzieć, że ma tyle lat na ile wygląda… bo ludzie tak długo nie żyją.Tymczasem on nie tylko żyje, ale i jeśli chodzi o rozpierającą go energię, nie ustępuje Jaggerowi.dsc05326

Oczywiście określenie fanką nie jestem nie oznacza bynajmniej, że ich nie lubię. Tyle lat są aktywni muzycznie, że musi w ich dorobku znaleźć się coś, w czym się zakocham… choćby przelotnie. Zupełnie nieprzelotnie uwielbiam Paint it black, ale faktycznie, wszystko inne to już miłości bardzo tymczasowe. Więc kupiłam sobie tę płytę z książeczką… i tak naprawdę nie bardzo wiem czego oczekiwałam. Wszak z czasów, kiedy czytywałam Tylko Rocka (teraz magazyn – o ile jeszcze w ogóle istnieje – nazywa się chyba ździebko inaczej) jakie takie pojęcie o historii zespołu miałam. 50 minut filmu także nie jest w stanie dać większego niż jako-takie pojęcia o historii zespołu. Więc jedyną rzeczą, której wcześnie nie wiedziałam był fakt, iż Brian Jones, jeden z założycieli Stonesów, który swojego czasu rozstał się z zespołem, nie zaćpał się na śmierć, jak mi się do niedawna wydawało, tylko został zamordowany. Fakt, morderca przyznał się dopiero w 1993 roku, ale widać ja czytywałam starsze biografie zespołu. To akurat było w książeczce, na filmie tylko wspomniano, iż zwłoki Jonesa znaleziono w jego basenie. Generalnie po zapoznaniu się z materiałem, mogę zanucić za Jaggerem: I can’t get no satisfaction… Chociaż niby dlaczego za 7 PLN miałabym się satysfakcji spodziewać?

Informacje o Jukka Sarasti

Pełnoetatowa kura domowa.
Ten wpis został opublikowany w kategorii Bez kategorii i oznaczony tagami , , , , , , . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

Skomentuj

