O Facecie, który za złe dobrym odpłaca

Swojego czasu na blogu FiK-a pojawił się piękny konkurs: na złe, czyli najmniej nadające się do spożycia czekolady. Należało sfotografować takowe od strony spisu składników (od frontu takoż) i wysłać na podany adres. Nagrodą zaś były wyroby czekoladowe firmy Surovital czyli – jak sama nazwa wskazuje – wyroby z surowego kakao, i w dodatku bez zbędnych dodatków. Czekolady sygnowane tą marką nie raz były przedmiotem konkursu na rzeczonym blogu i zawsze brałam udział. Niestety, bezskutecznie. Poszczęściło mi się, kiedy po raz pierwszy wzięłam udział w konkursie, bo uznałam, że warto, że po prostu trzeba ludziom czytającym inaczej (czyli nie to, co najważniejsze) uświadamiać, co jest dodawane do jedzenia, że obecnie największą wadą większości czekolad (zwłaszcza tych mlecznych i nadziewanych) wcale nie jest zawarty w nich cukier oraz, że nie należy kierować się tylko marką, bo dziś nawet te znane i uznane dodają coraz więcej „atrakcji” do swoich wyrobów. Tak naprawdę to motto, jakie przyświeca mojemu drugiemu blogowi: Sarasti czyta (…) i dzieli się wrażeniami można traktować szerzej. Ja czytam wszystko, nie tylko książki… i kiedy mam okazję, dzielę się wrażeniami.

dsc05158-2

Serdecznie dziękuję FiK-owi przede wszystkim za zorganizowanie takiego konkursu. Za przyznanie nagrody oczywiście również dziękuję.

Gdzieś tam w komentarzach pod konkursem pojawiły się „drobne” sugestie trącące spiskową teorią konkursu. Ja w sumie też mogę coś w temacie spiskowym a właściwie spisowym powiedzieć. Otóż uważam że zarówno organizatorzy konkursu, jak i wszyscy, którym się chciało latać z fotoaparatami po sklepach i fotografować czekolady nie warte tego miana świetnie się spisali. BRAWO MY!

Informacje o Jukka Sarasti

Pełnoetatowa kura domowa.
Ten wpis został opublikowany w kategorii Bez kategorii i oznaczony tagami , , , , . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

2 odpowiedzi na „O Facecie, który za złe dobrym odpłaca

  1. FiK pisze:

    Brawo Wy 🙂

Skomentuj

