O jesieni we Wrocławiu

Jesień we Wrocławiu jakby bardziej złota niż w Toruniu, chociaż kasztanowce tak samo zaatakowane pasożytem jak wszędzie indziej. Szkoda tylko, że albo było słońce albo ja mogłam robić zdjęcia. Czyli też trochę szaro wyszło. Niby ukochane 10 Okien samodzielnie ulepsza mi zrzucone na komputer zdjęcia, jednak (na razie) daje mi możliwość cofnięcia tego, co poprawił. Oczywiście z możliwości korzystam, bowiem zdjęcia, które poprawiałam na fotoszopie, który miałam w poprzednim komputerze, wyglądały dużo bardziej naturalnie niż te z okiennymi autopoprawkami.

dsc04944

dsc04928

dsc04936

dsc04947

dsc04964dsc04938dsc05009

dsc04949dsc04957dsc04969-2

dsc04981-2

Informacje o Jukka Sarasti

Pełnoetatowa kura domowa.
Ten wpis został opublikowany w kategorii Bez kategorii i oznaczony tagami , , . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

Skomentuj

