O sprośnych wariacjach XIX

Suszone pomidory to dobra rzecz. Oczywiście najlepiej zrobić je samemu, ale kiedy jesteś jedyną osobą w rodzinie, która to lubi… to jednak za dużo zachodu. Więc chodzi się po sklepach w poszukiwaniu takich, które przynajmniej nie deklarują na opakowaniu, że zawierają jakąś chemię. Udało mi się takowe znaleźć, więc kiedy się do nich dorwałam po paru latach abstynencji to najpierw spałaszowałam zawartość dwóch słoików a dopiero później zaczęłam się zastanawiać do czego jeszcze mogę ten przysmak wykorzystać. Jednym z pomysłów była bardzo mięsna wegetariańska jaglanka. Suszone pomidory bowiem potrafią mi świetnie zastąpić mięso.

Bardzo mięsna wegetariańska jaglanka

1/2 szkl. kaszy jaglanej ugotować w 1,5 szkl. wody. Pod koniec gotowania dodać pokrojone na połówki (albo drobniej, jak kto woli) suszone pomidory. Ilość wedle uznania. Dodać 2-3 łyżki oleju z tych pomidorów. Po wyłączeniu ognia posypać świeżo utartym grana padano albo innym dziugasem… i jeść, jeść, jeść.

Informacje o Jukka Sarasti

Pełnoetatowa kura domowa.
Ten wpis został opublikowany w kategorii Bez kategorii i oznaczony tagami , , , . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

8 odpowiedzi na „O sprośnych wariacjach XIX

  1. dee4di pisze:

    Brzmi bardzo dobrze! Też kocham suszone pomidory

  2. zosiako pisze:

    mniam, mniam, suszone pomidorki są pyszne do wszystkiego 🙂 ostatnio testowałam sałatkę z rukoli (aczkolwiek każde zielone liście dobre są do tej sałatki), podsmażona kiełbaska typu lub chorizo, czerwona cebulka, mango, awokado, pestki z dyni, oczywiście suszone pomidorki. sos na bazie oleju z pomidorków, dobrej musztardy i miodu. mmmm pychotka 🙂 smaka mi narobiłaś na tą jaglankę. niestety u mnie w domu tą kaszę jadam tylko ja…

  3. zosiako pisze:

    na moich już to tak nie działa 🙂

Skomentuj

