O tym, co robiłam trzy lata temu

Otóż 21 lipca 2013 roku kisiłam ogórki. Poza tym słuchałam trylogii Millenium w interpretacji Krzysztofa Gosztyły. Nie pamiętam, którego tomu, w każdym razie słuchałam jej już po praz drugi. 21 lipca 2013 roku opublikowałam także pierwszy wpis na tym blogu. Tak więc powiedzieć można, że Jukka Sarasti kura domowa właśnie skończyła 3 lata. Świętować nie będzie, ponieważ jak zwykle ma doła. Niemniej jednak wszelkie życzenia, powinszowania, prezenta etc. mile widziane.

Owszem, wiem, że z okazji rocznic wypada organizować konkursy i takie tam ale co ja mogę dać w nagrodę? Przecież nie oddam swojego SMa, bo mój ci on jest i żyjemy ze sobą we względnej zgodzie i kto wie co innego by się do mnie przyplątało, gdybym się jego pozbyła? Tak, to przynajmniej zmusza mnie do choć minimalnej troski o siebie. Dzieci nie oddam tym bardziej, bo ich ojciec się nie zgodzi. Wszystko inne co mam to także wspólne z Małżonkiem. Pozostaje mi więc tylko mieć nadzieję, że nawet bez perspektywy konkursów z nagrodami wierni czytelnicy będą śledzić historie moich depresji i sposobów ich przezwyciężenia.

Informacje o Jukka Sarasti

Pełnoetatowa kura domowa.
Ten wpis został opublikowany w kategorii Bez kategorii i oznaczony tagami , . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

6 odpowiedzi na „O tym, co robiłam trzy lata temu

  1. Gratulacje! to już tak długo!

  2. zosiako pisze:

    Wszystkiego najlepszego z okazji blogowych urodzin!

  3. Kaaisa pisze:

    Sto lat, sto lat! Najlepszego!
    Będziem śledzić, będziem 😉

Skomentuj

