O psychotestach

Uwielbiam. Im głupsze, tym lepiej. Dlatego nie mogłam sobie odmówić rozwiązania psychotestu, który pozwolił mi poznać odpowiedź na od lat dręczące mnie pytanie:którym ciastem z proszku jestem. Teraz już wiem: jestem babą drożdżową duża blacha. Wprawdzie test miał określać typ osobowości, jednak mnie to pasuje do wyglądu: baba, duża, pulchna i w sumie z wyglądu nic ciekawego. Wypisz wymaluj ja.

Informacje o Jukka Sarasti

Pełnoetatowa kura domowa.
Ten wpis został opublikowany w kategorii Bez kategorii i oznaczony tagami , . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

4 odpowiedzi na „O psychotestach

  1. anna pisze:

    Ha, ha 🙂 Czego to ludzie nie wymyślą. 🙂

  2. zosiako pisze:

    Ty chyba nie masz w domu lustra? gdybyś mieszkała bliżej wytłumaczyłabym Ci łopatologicznie co poeta miał na myśli 🙂

    • Jukka Sarasti pisze:

      Mam lustro. Nawet duże. A poeta i tak pisał o osobowości i było coś w deseń, że zajmuje tyle przestrzeni, że nie da się nie zauważyć, wszyscy mnie lubią ale raczej jestem przewidywalna a więc nudna… Piszę z pamięci, bo nie skopiowałam sobie dokładnie 😉

Skomentuj

