O choroba!!!!

Chyba nie będę już więcej o tej konkretnej wspominać, bo co ogłoszę, że chyba już mnie opuściła, rano znów mam problem z otwarciem ócz. W południe już się otwierają… Wygląda na to, że moje oczy potrzebują 9 godzin snu. Nic to, we wtorek idę do mojej prywatnej okulistki i zobaczę co mi powie. Tymczasem oczy zakrapiam już rzadziej niż dawniej, więc chyba jest trochę lepiej. Może u okulistki się dowiem, że to już nie to samo co miałam tylko albo co nowego albo jakieś powikłania… Modlę się tylko, żeby nie było tak, jak po wizycie w poradni okulistycznej, kiedy doktorka zmieniła mi leki a ja po nowych lekach znów zaczęłam wyć z bólu.

Nie powiem, że wiosna po raz ostatni, ponieważ brak mi zdjęć zarówno kolejnych jaglanek jak i paru innych rzeczy, więc ozdobię przepisy jakimiś fotkami wiosny… Dziś wiosna w kolorach lila i niebieskim. I nie wiedzieć czemu w moim aparacie niektóre fiolety też wychodzą niebieskie.

DSC03497DSC03603DSC03493 (2)DSC03602DSC03501 (3)DSC03605DSC03609

Informacje o Jukka Sarasti

Pełnoetatowa kura domowa.
Ten wpis został opublikowany w kategorii Bez kategorii i oznaczony tagami , . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

2 odpowiedzi na „O choroba!!!!

  1. anna pisze:

    Piękna ta Twoja wiosna. Cudnie błękitny bez! 🙂

Skomentuj

