O sprośnych wariacjach VIII

Czytuję czasem na forach/blogch ubolewania matek, które chciałyby zdrowo karmić dzieci, a te za nic w świecie nie chcą jeść np. kaszy jaglanej. Też to przeżywałam. Robiłam zapiekankę jaglano-warzywną, Dzieci wybrały warzywa i ser a całą kaszę zostawiły. No to skoro one tak, to sobie darowałam karmienie rodziny tą kaszą, szczęśliwa, że chociaż niepaloną gryczaną jedzą. Tylko czasami jak FiK-owe jaglane słodycze robiłam, to Rodzina jadła. Kiedy jednak postanowiłam codziennie jeść jaglankę zrobiłam to tylko dla siebie, mając w głębokim poważaniu to, co sądzi o tym reszta rodziny. Na fuj! dowolnie wybranego Dziecka odpowiadałam krótko: sobie robię, nie Tobie, więc daruj sobie komentarze. No to się potem zaczęło: mama, mogę spróbować? Mogę dokładkę? (to o jaglance z jabłkami, ew. z jabłkami i bananami). Później zaś: to co chcecie na kolację? – Kaszę z jabłakmi! Dziś już: – Mama, co gotujesz?Kaszę.Dla mnie też zrób! – I dla mnie! No to się dzisiaj Dzieciom trafiło jak ślepej kurze ziarno, mama bowiem w nieustającej depresji kupiła sobie słodkie mleczko karmelowe w tubce i żeby darować sobie pochłonięcie całej tubki (jak to się w szczenięcych latach zdarzało) 2/3 zawartości tubki dodała do ugotowanej jaglanki. Żeby jednak trochę zdrowiej było dodałam jakieś pół opakowania niesiarkowanej morwy, bo podobno obniża poziom cukru we krwi. W ten oto sposób zjadłam nieco mniej niezdrowej jaglanki niż bym zjadła, gdyby Dzieci nadal uważały, że kasza jaglana to FUJ! A jutro znów pewnie będzie z jabłkami…

Informacje o Jukka Sarasti

Pełnoetatowa kura domowa.
Ten wpis został opublikowany w kategorii Bez kategorii i oznaczony tagami , , , , . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

2 odpowiedzi na „O sprośnych wariacjach VIII

  1. anna pisze:

    To zaszalałaś! Mleczko w tubce! To były czasy. 🙂

    • Jukka Sarasti pisze:

      Tak… Teraz kupiłam takie oszukane, bo jedyniesłuszneiprawdziwe było czeskie 😉 Teraz niestety to czeskie to chyba tylko w Czechach można dostać 😦

Skomentuj

