O Dzieciach jak Minionki

Chyba każdy zna największy przysmak Minionków, czyli banana. Moje Dzieci, podobnie jak te małe, głupie, żółte stworzonka, też uwielbiają banany. Kiedy więc przyjechała ich babcia uznały, że może by tak upiec muffiny w kształcie Myszki Minnie… chyba dlatego, że foremek minionkowych nie posiadam. A kiedy zapytałam jakie mają być te muffiny, orzekły, że bananowe. No to takie zrobiłam.

Muffiny z bananami

75 g masłaDSC03238
250 g mąki orkiszowej typ 620
2 łyżeczki bezglutenowego proszku do pieczenia
1 łyżeczka sody oczyszczonej
po 1 łyżeczce cynamonu cejlońskiego i wonnego
50 g płatków migdałowych
2 jaja
100 g cukru brązowego typu demerara
150 g naturalnego jogurtu bez mleka w proszku
2 banany

Przesianą mąkę zmieszać z sodą oczyszczoną, proszkiem do pieczenia, płatkami migdałowymi i cynamonem.

DSC03237Jajka roztrzepać, dodać do nich cukier, stopione i wystudzone masło oraz jogurt i wszystko dokładnie wymieszać. Następnie do tego dodać rozgniecione widelcem banany.

Do płynnych składników dodać suche i wymieszać tak, by się wszystko połączyło. Ciastem napełniać rozmaite foremki na muffiny. Piec w temp. 190 st. C ok. 25 min.Upieczone muffiny przez 5 min. zostawić w formie/foremkach, następnie studzić na kratce.

Moim Dzieciom się zamarzyła Myszka Minnie i miś czyli mimo iż silikon, to i tak musiałam mocno natłuścić masłem, w przeciwnym bowiem razie ciasto ma skłonność do niewychodzenia z zakamarków, ale normalnie to silikonów nie trzeba smarować masłem, blachę już by wypadało. Więc miałam: 3 myszki Minnie, 2 misie, 1 gwiazdkę i dwie małe babeczki. Nawet nie spodziewałam się, że ciasto z tak dużo ilością bananów tak ładnie wyrośnie, ale tego, że będzie tak dobre, jak się okazało to już się spodziewałam.

Informacje o Jukka Sarasti

Pełnoetatowa kura domowa.
Ten wpis został opublikowany w kategorii Bez kategorii i oznaczony tagami , , , . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

Skomentuj

