O ludziach wielkiego formatu

Dziś prasa podała, iż wczoraj zmarł David Bowie… po 18 miesiącach walki z chorobą. Fanką nie byłam i chyba się nie stanę, ale ostatnią płytę, tę która miała premierę na dzień przed śmiercią chyba kupię. Piszą, że wybitna. Byłam swojego czasu wielką miłośniczką Queen i wiem jak dobre były ostatnie dwie płyty nagrane za życia Freddiego Mercury’ego, o ile lepsze od kilku ostatnich… Fanką Bowiego muzyka nie byłam, aktora już bardziej. To dla niego a nie dla Catherine Deneuve czy Susan Sarandon obejrzałam Zagadkę nieśmiertelności Tony’ego Scotta i pewnie obejrzę jeszcze nie raz. Jednak i wśród jego repertuaru muzycznego znajdą się kawałki, które bardzo lubię… więc jeśli Black Star jest płytą lepszą od wielu innych to ja ją chcę.

Nie tylko fakt, że lubiłam patrzeć na niego i słuchać niektórych z jego piosenek sprawia, że po prostu lubiłam Davida Bowie. Kiedy w 1992 roku media informowały o jego ślubie z modelką Iman niektórzy pisali o tym małżeństwie, że to małżeństwo Kena i Barbie i że pewnie prędko się rozpadnie. Choć wcześniej Bowie był skandalistą (podobnie jak spora część muzyków z jego pokolenia, co nie przeszkadzało im tworzyć Muzyki) od czasu tamtego ślubu jedyne informacje o muzyku/aktorze jakie się pojawiały w prasie dotyczyły jego twórczości… i nic z życia prywatnego. Czyli jednak udowodnił, że skandalistą nie musi się być do końca życia… ale Artystą już tak.

Nie wiem, dlaczego ten klip, bo parę innych lubię bardziej. Może dlatego, że coraz częściej jest kompatybilny z moimi nastrojami…

Informacje o Jukka Sarasti

Pełnoetatowa kura domowa.
Ten wpis został opublikowany w kategorii Bez kategorii i oznaczony tagami , . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

2 odpowiedzi na „O ludziach wielkiego formatu

  1. anna pisze:

    Zawsze przykro jak odchodzi wielki człowiek. Też zagorzałą fanką nie byłam, ale kilka piosenek mi się podobało.

    • jukkasarasti pisze:

      W końcu nie zawsze musi być tak, że wszystko, co dobre nam się podoba… Na szczęście muzyka i filmy zostaną i niewykluczone, że jeszcze odkryję coś dla siebie…

Skomentuj

