O pożegnaniu ze złotą polską jesienią

Ładniej już było.

Tymczasem na powrót zaczęła działać funkcja mojego aparatu, o której myślałam, że padła bezpowrotnie. I sama nie wiem, czy aparat po prostu doznał samousprawnienia czy też – podobnie jak to czasami ma miejsce w przypadku terminalnie chorych ludzi – odzyskuje siły na moment tuż przed śmiercią… Mam nadzieję, że jednak to pierwsze.

DSC02190DSC02152DSC02158DSC02189DSC02163DSC02160DSC02188DSC02155

Informacje o Jukka Sarasti

Pełnoetatowa kura domowa.
Ten wpis został opublikowany w kategorii Bez kategorii. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

9 odpowiedzi na „O pożegnaniu ze złotą polską jesienią

  1. goldenbrown pisze:

    Gdy Twój aparat zobaczył taką piękną jesień, postanowił wziąć się w garść 😉

  2. chmurykultury pisze:

    Pożegnanie z jesienią, później z zimą i…. NIECH ŻYJE WIOSNA!

    • jukkasarasti pisze:

      A ja chcę zimy. Takiej prawdziwej ZIMY, ze śniegiem i mrozem. Żeby móc Dzieci wziąć na sanki, żeby popodziwiać piękne zimowe widoki…

      • chmurykultury pisze:

        Ja nie chcę, bo mi wiecznie zimno, a zimna nie lubię. Zima może być przez tydzień pod koniec grudnia, gdy będę w górach wylegiwać się z winkiem przed kominkiem czekając aż Jedyny wróci z roweru, nart czy co on tam lubi jeszcze robić…
        Inne wizje zimy O D P A D A J Ą. 🙂
        A przez ten tydzień to chyba to całe robactwo zdążyłoby zamarznąć. Ach, po co dłuższa zima? 🙂

      • jukkasarasti pisze:

        Żeby się nią nacieszyć 🙂

      • chmurykultury pisze:

        Tydzień nacieszania się zimą przed kominkiem z grzanym winem w ręku wystarczy! Dłuższy czas groziłby alkoholizmem 😀

      • jukkasarasti pisze:

        Mnie niekoniecznie. Ja byłabym szczęśliwa. Nawet Dzieci mogłabym na sankach wozić do przedszkola 🙂

Skomentuj

