O jesieni. Ponownie

DSC02005DSC02062 (2)bukiet klonowyDSC01985pieńDSC02136jesieńDSC02020owoce jesieniDSC02041jesienneliścieDSC02138jesień (2)DSC02004deszczDSC02035z oknaDSC02032widok z oknarzeczkaDSC02030jesienny bukiet

Informacje o Jukka Sarasti

Pełnoetatowa kura domowa.
Ten wpis został opublikowany w kategorii Bez kategorii. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

4 odpowiedzi na „O jesieni. Ponownie

  1. goldenbrown pisze:

    Jesień jest tak różnorodna, tak kolorowa, że czasem można pomyśleć, że to rozkwit, a nie koniec wegetacji.. 😉

    • jukkasarasti pisze:

      Jak to się ładnie nazywa??? Łabędzi śpiew??? Powiadają też, że niektóre kwiaty najpiękniej pachną, kiedy przekwitają. Tak i lato najpiękniej wygląda na do widzenia 🙂 Dlatego, póki jeszcze jest pięknie, fotografuję… z obawą, że to i łabędzi śpiew mojego aparatu 😦

      • goldenbrown pisze:

        Mój bardzo stary aparat miał też łabędzi śpiew. Zrobił potężną dawkę fotek w Bieszczadach i.. padł. To był imć Kodak. Dawne czasy.. 😉

      • jukkasarasti pisze:

        Ja mam nadzieję, że mój dożyje jeszcze, żeby jakieś fotki z cmentarzy płonących setkami zniczy zrobić… I że spokojnie dożyje do kupna swojego taniego zmiennika…

Skomentuj

