O jesieni. Całej w złotach, czerwieniach i brązach

DSC01942DSC01912DSC01916DSC01910 (3)DSC01899pergolaDSC01926DSC01949DSC01932DSC01934DSC01959DSC01930

Informacje o Jukka Sarasti

Pełnoetatowa kura domowa.
Ten wpis został opublikowany w kategorii Bez kategorii. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

10 odpowiedzi na „O jesieni. Całej w złotach, czerwieniach i brązach

  1. dee4di pisze:

    Jakie piekne te jesienne barwy! Cudo

  2. goldenbrown pisze:

    Urokliwa i ciepła 🙂 Miło się patrzy na takie fotki 🙂

    • jukkasarasti pisze:

      🙂 Miło się patrzy na takie widoki, więc uznałam, że warto się nimi podzielić, nim wiatr zdmuchnie wszystkie liście a ptaki zjedzą wszystkie owoce 🙂

  3. annaa72 pisze:

    O, zdjęcia! Piękna jesień. 🙂

  4. piękna! taką lubię!

  5. lilit8 pisze:

    Dawno temu jesień mnie deprymowała. Dziś ją kocham ponad miarę. Kocham jej spokój, bogatą paletę barw (pokazaną ładnie na Twoich fotkach), zapach powietrza, leniwe mgły…

    • jukkasarasti pisze:

      Mnie się zawsze podobała, choć wydawało mi się, że naprawdę kocham zimę. I chyba rzeczywiście – wówczas, kiedy była prawdziwa, taka ze śniegiem, to właśnie zimę najbardziej kochałam…

Skomentuj

