O wspomnieniach z lat szczenięcych

Tak mam, że czasem jak się do mnie jaki kawałek przyczepi to go katuję do upadłego. Teraz tak mam z Nawałkanicą (patrz wpis poniżej). Jako że nie wszystko mogę robić z laptopem przyspawanym do uszu, czasem wyciągam słuchawki i muzykę słychać w całym mieszkaniu. Dzieciakom bardziej przypadła do gustu niż inne kawałki OT.TO… Fakt, Sex-shopa przy nich nie słucham, bo po co mają to śpiewać w przedszkolu. I gdy tak słucham, jak Dzieć jeden z drugim próbuje śpiewać: Będzie na wałka (tu tłumaczę, że to jednak Nawałka i w tym konkretnym przypadku to nazwisko, bo wolę, żeby Dzieć jeden z drugim wiedział co śpiewa), nie powie nikt nic nie stało… To przypomina mi się, co ja śpiewałam będąc w wieku Dziecięcia Starszego. Z mniej więcej takim samym zrozumieniem tekstu… choć wiedziałam, że to piłki nożnej dotyczy. Otóż Sarasti w wieku szczenięcym śpiewała: Entliczek pentliczek co zrobi Piechniczek to tajemnica mundialu. Oryginał brzmiał tak:

Wówczas nikt nie musiał wierzyć, że umiemy grać. Naprawdę umieliśmy… a ja byłam za mała, żeby to docenić.

Informacje o Jukka Sarasti

Pełnoetatowa kura domowa.
Ten wpis został opublikowany w kategorii Bez kategorii i oznaczony tagami , , , , . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

2 odpowiedzi na „O wspomnieniach z lat szczenięcych

  1. annaa72 pisze:

    Oj, pamiętam tę piosenkę. 🙂 I nie zapomnę meczu Polska – Peru. Jak szalało całe osiedle, mieszkałam blisko koszar i każdy gol to był ogromny wrzask radości dobiegający z każdego mieszkania, a z koszar obijał się długo echem pomiędzy blokami. 🙂 🙂

    • jukkasarasti pisze:

      No, ja to meczów nie pamiętam. Widać w mojej okolicy ciszej się świętowało zwycięstwa 😉 Ale piosenka chyba z myślą, żeby i dzieci mogły śpiewać 😉

Skomentuj

