O powiązaniach tematycznych

Gdybym część czasu, jaką spędzam na przeglądaniu ofert księgarni internetowych przeznaczyła na czytanie posiadanych książek, to może udało by mi się sprostać wyzwaniu 52 książki rocznie. Tymczasem do sprostania temu brakuje mi jakichś 40 przeczytanych książek, ale oferty księgarń internetowych śledzę nadal. Z nieodmiennym zainteresowaniem. I tak na przykład dziś czytałam, o czym jest książka Martiny Fontany Bez cukru. Książka traktuje o uzależnieniu od cukru – nie tylko tego zawartego w zbyt często zjadanych słodyczach, ale i tego ukrytego w innych produktach spożywczych. Pod opisem książki zaś księgarnia sugeruje mi, jakie inne książki mogły by mnie zainteresować. Tak więc skoro interesuje mnie zawartość cukru w diecie, zdaniem księgarni zainteresować też mnie mogą:

Ochrona ppoż w praktyce

Porządkowanie danych za pomocą makr i formuł w Excelu

Monitoring i systemy alarmowe

Kontrola instalacji elektrycznych i czasookresy sprawozdań

Przepisy i normy elektryczne. Ochrona odgromowa

Ja chyba rzeczywiście jestem kura domowa o kurzym móżdżku, bo jakoś powiązań między rzeczonymi propozycjami a ilością cukru w diecie dopatrzeć się nie mogę.

Informacje o Jukka Sarasti

Pełnoetatowa kura domowa.
Ten wpis został opublikowany w kategorii Bez kategorii i oznaczony tagami . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

8 odpowiedzi na „O powiązaniach tematycznych

  1. Amaktor pisze:

    Haha, zabawne, zwłaszcza instrukcje ppoż 😉
    A te 40 książek to nie problem – jest dopiero luty przecież! 😀

    • jukkasarasti pisze:

      Niezupełnie. 12 czy jakoś tak to ja przez cały ubiegły rok przeczytałam. W tym bodaj jedną, czyli jeszcze jakieś 49-50 książek do przeczytania :/ Ale co tam, może jakieś 100 przesłucham 😉

      • Amaktor pisze:

        Ja przeczytałem dokładnie 12 w tym roku, więc abstrakcyjne postanowienie 6/mc na razie spełniam. Ale za to nigdy nie słucham audiobooków, jakoś mnie nie ciągną.

      • jukkasarasti pisze:

        U mnie to nie jest kwestia ciągną czy nie. Mnie nie ciągnie do większości obowiązków domowych, a audiobooki pozwalają mi się oderwać od tego co robię i skupić na nich.

      • Amaktor pisze:

        No to super że znalazłaś cos idealnego dla siebie.

      • jukkasarasti pisze:

        Też tak myślę 🙂

  2. weska100 pisze:

    Wspólną cechą jest kwestia (samo)kontroli…np. cukru poziomu,
    Monitorowanie siebie i uporządkowanie diety
    OCHRONA wszelka przed np. słodyczy nadmiarem
    i pilnowania wskazanych NORM we wszystkim – niestety. 😉

    • jukkasarasti pisze:

      Aha, czyli skoro żyjesz w państwie demokratycznym (serio, tak jest w Konstytucji napisane), sam dla siebie bądź despotą 😉
      Ale że też ja na to nie wpadłam: ochrona przed cukrzycą, ochrona przed pożarem, ochrona baz danych… ech, idę zjeść coś słodkiego dla rozluźnienia 😉

Skomentuj

