O sposobach na zrzucenie zbędnych kilogramów

Kilogramów zbędnych trochę posiadam. Ponieważ im bardziej myślę o odchudzaniu, tym bardziej jestem głodna, od dawna porzuciłam myśl o schudnięciu. Zwłaszcza że nigdy szczupła nie byłam. I nie będę… nawet jeśli dużo schudnę, to będę chuda, ale szczupła nigdy. Wszak ani biodra ani ramiona mi się nie zwężą, więc jak za dużo stracę na wadze to co najwyżej kości mi będą paskudnie sterczeć… No, ale te 10-15 kg mogłabym tak bez szkody dla figury, a nawet z zyskiem. I kiedy czytam takie rzeczy, to nawet zaczynam się zastanawiać, czy tym razem by się nie udało…

Czekolada pomaga w chudnięciu! Hiszpańscy naukowcy planowali opublikować w czasopiśmie naukowym Nutrition artykuł o tym, że dorośli Europejczycy, którzy jedzą 1,3 kg czekolady na miesiąc (42,6 g na dzień) są SZCZUPLEJSI niż osoby, które spożywają jej mniej4. Stąd też moje pełne troski pytanie: czy jesz wystarczające ilości czekolady, Szanowny Czytelniku? Czekolada nie tylko zapobiega przybieraniu na wadze, ale od dawna wiadomo również, że zawiera flawonole, związki organiczne z rodziny polifenoli, których spożywanie w dużych ilościach poprawia wzrok i wspomaga inteligencję!5 Efekty będą widoczne przy dziennym spożyciu 35 g gorzkiej czekolady o zawartości flawanoli równej 720 mg.

Więcej szczegółów nt. zbawiennego wpływu czekolady TUTAJ.

Informacje o Jukka Sarasti

Pełnoetatowa kura domowa.
Ten wpis został opublikowany w kategorii Bez kategorii i oznaczony tagami , , . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

6 odpowiedzi na „O sposobach na zrzucenie zbędnych kilogramów

  1. annaa72 pisze:

    Hmm, odchudzanie czekoladą brzmi ciekawie. A ja mam straszny problem z odchudzaniem, nawet moja dietetyczka załamała dłonie i wysłała mnie na badania, endokrynolog podejrzewa jakieś zaburzenia metabolizmu, muszę zrobić badania, to może się wyjaśni. To frustrujące. Kilka miesięcy na diecie, a waga ledwo drgnęła. Ech…

    • jukkasarasti pisze:

      Widać Twoja waga jest optymalna dla Twojego organizmu 🙂 Ale badania endokrynologiczne nie zaszkodzą, bo jak nie ze złego stylu życia, to od chorób tudzież leków się tyje :/

  2. Anka (Kuchnia Wschodu i Z miłości do gotowania) pisze:

    To chyba jakieś mrzonki, bo jak ostatnio częściej sięgałam po czekoladę (gorzką min. 70%) to 2 kilo przybyło jak nic. Na mnie to działa chyba tylko więcej ruchu 😉

    • jukkasarasti pisze:

      No wiesz, ja tu podejmuję mocne postanowienie odchudzania się, zrobiłam już sobie solidny zapas czekolady, a Ty, że to mrzonki??? To co ja teraz z tą czekoladą zrobię??? Hmm… skoro z jednej strony mam głos (poparty naukowymi badaniami), że od czekolady się chudnie, z drugiej (poparty własnym doświadczeniem), że wręcz przeciwnie, a w szafie i lodówce zapasy czekolady, nie pozostaje nic innego, jak tylko przekonać się na własnej skórze, kto ma rację 😉
      Chociaż może od czekolady jedzonej codziennie się chudnie… jeśli się codziennie biega kilka kilometrów do sklepu, żeby sobie kupić tę czekoladę…

Skomentuj

