O (niewykorzystanym) potencjale kandydatów do władz samorządowych

Wizytacja była. Wczoraj przyjechała, dziś wróciła do siebie. Przed wyjazdem Wizytacja mię zapytała czy przypadkiem nie mamy niepotrzebnych papierów, bo na podpałkę by się zdały. I tu przypomniało mi się jedno z ulubionych powiedzonek mojej matki: nadgorliwość jest gorsza od faszyzmu. Tak więc ja okazałam się gorsza od faszyzmu – w ramach przedwizytacyjnych porządków wyrzuciłam całe sterty przedwyborczych ulotek, cały czas zła na to, ile papieru się marnuje przy okazji jakichkolwiek wyborów. Tymczasem okazało się, że jednak ulotki przedwyborcze naprawdę mogą się na coś przydać. Na swoje usprawiedliwienie mogę jedynie powiedzieć, że ja wychowana całe życie w bloku, gdzie Siły Wyższe zsyłały nam ciepło do grzejników, więc nigdy nie umiałam dostrzegać potencjału ulotek wyborczych.

Informacje o Jukka Sarasti

Pełnoetatowa kura domowa.
Ten wpis został opublikowany w kategorii Bez kategorii i oznaczony tagami , . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

2 odpowiedzi na „O (niewykorzystanym) potencjale kandydatów do władz samorządowych

  1. lilit8 pisze:

    No i stałaś się bogatsza o nową wiedzę 😉

    • jukkasarasti pisze:

      Tak. A tej nigdy dość. Przed następnymi wyborami to i z ulicy będę zbierać ulotki, żeby świekry mieli czym podpalać. Niech się w końcu politycy na coś przydadzą 🙂
      A może nagle zrobić coś, co mnie wzbogacitak, że przed następnymi wyborami już będę mieszkać w domu i sama palić polityków? Się rozmarzyłam, a prasowanie czeka.

Skomentuj

