O bezglutach

Mając do dyspozycji stówę na zakupy w sklepie bezglutenoweprodukty.pl kupiłam m.in. mąkę wiesiołkową. Ponieważ wszystkie bezglutenowe mąki, które kupiłam nadają się do bezpośredniego spożycia, nie byłabym sobą, gdybym ich nie spróbowała. Wszystkie smaczne… z wyjątkiem mąki z wiesiołka. Ta nie dość, że nie najlepiej smakuje to jeszcze nie bardzo skleja. O ile można zrobić placki z mąki ryżowej czy gryczanej tak z wiesiołkowej raczej bym nie ryzykowała. Dodałam ją więc w proporcjach 1:3 do naleśników z mąki orkiszowej. Jakieś takie sztywne wyszły a smakowo – chyba najmniej smaczne spośród tych, które robiłam. A robiłam z różnych mąk. No, ale jeszcze trochę mi tej mąki zostało, więc w jakiś sposób będę musiała ją wykorzystać, zwłaszcza że o wiesiołku dużo dobrego czytałam.

Tymczasem czas szukać przepisów na użycie kolejnych bezglutenowych mąk. Mam nadzieję, że z lepszym (przynajmniej dla podniebienia) skutkiem.

Informacje o Jukka Sarasti

Pełnoetatowa kura domowa.
Ten wpis został opublikowany w kategorii Bez kategorii i oznaczony tagami , , . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

Skomentuj

