O wi-fi i autosugestii

Jakiś czas po dokonaniu zakupu tabletów i routera w końcu podłączyłam ten router do laptopa. Ot, przedwcześnie wykończyłam miesięczny limit od innego operatora a posurfować się chciało. Wcześnie długo się wzbraniałam przed routerem jakimkolwiek, gdyż czytałam, że to szkodliwe dla zdrowia. Promieniowanie czy coś. Jestem cokolwiek lajkonikiem w tych kwestiach, więc po prostu zapamiętuję czego powinnam unikać, bez wdawania się w szczegóły pt. dlaczego? I w sumie nie wiem, czy to autosugestia czy to rzeczywiście szkodliwe, ale chwilę po tym, jak podłączę się do nowego internetu, zaczyna mnie boleć głowa. Więc wygląda na to, że do 13.04 nieco oszczędniej będę korzystała z sieci. I w sumie dobrze, bo w końcu do świąt też się trzeba przygotować.

Informacje o Jukka Sarasti

Pełnoetatowa kura domowa.
Ten wpis został opublikowany w kategorii Bez kategorii i oznaczony tagami , , . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

2 odpowiedzi na „O wi-fi i autosugestii

  1. annaa72 pisze:

    A ja mam router i jest okej. Nawet nie wiedziałam, że może być szkodliwy. 🙂

    • jukkasarasti pisze:

      A bo to zależy co się czyta. O tym, że telefony komórkowe są szkodliwe i najlepiej rozmawiać przy użyciu zestawy słuchawkowego też się mało mówi. Ale się mówi. A i spotkać się można z opiniami, że na noc to najzdrowiej w ogóle baterie wyciągać z komórki, bo nawet wyłączona promieniuje. A potem, jak się człowiek za dużo naczyta to durnieje. I albo sobie coś wmawia, albo rzeczywiście odczuwa. Albo widzi związek tam, gdzie go nie ma 😉

Skomentuj

