O wspomnieniach

Czasami przeglądam YT i czasem przypomni mi się jakiś tytuł piosenki, którą kochałam w dzieciństwie… gorzej jak nie pamiętam nazwy wykonawcy. Hijo de la luna miał kilka wykonań, ale uparcie szukałam oryginalnego:

Zanim się jednak doszukałam tego, o co mi naprawdę chodziło, znalazłam ładną animację do tej piosenki… i przy okazji dowiedziałam się, o czym traktuje tekst. Bo jak dotąd to tylko wiedziałam, co tytuł oznacza. Choć Dzieciątka lubią kucyki (ja niekoniecznie) jakoś chyba nie zamierzam pokazywać im tej animacji. Gdzieś ktoś po polsku też to nagrał. I tego po polsku tym bardziej bym Dzieciom nie pokazała. Jeszcze nie. I jeszcze przez parę lat nie.

Informacje o Jukka Sarasti

Pełnoetatowa kura domowa.
Ten wpis został opublikowany w kategorii Bez kategorii i oznaczony tagami , , , . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

Skomentuj

