O mojej przyszłej karierze literackiej

Otóż już wiem, że takowej nie zrobię. Poczytałam sobie właśnie na Wyborczej, że w polskich realiach nie bardzo się da żyć z pisania, więc o zarobkach na miarę J.K. Rowling czy choćby E.L. James nie mam co marzyć. Wprawdzie mam dobrze zarabiającego Małżonka… ale aż tak zdesperowana, żeby zostać pisarką, choćby za grosze to ja jednak nie jestem.

Cóż, czas się zabrać za przegląd studiów podyplomowych, by od września zacząć dokształcanie się… i za poszukiwanie pracy, za którą ktoś mi zechce zapłacić. Tymczasem, jak podają w prasie, liczba chętnych na jedno stanowisko pracy w moim mieście wynosi 10 (słownie: dziesięć). Więc żeby poprawić sobie SiWi czas zabrać się za dokształcanie. A pisać to ja sobie mogę nadal… recenzje, za które wprawdzie nikt mi nie płaci, ale przynajmniej publikuje. Albo opowiadania, za które mogę wygrać stosy książek… na czytanie których nie bardzo mam czas. No, ale może ogłoszą konkurs na opowiadanie, za które można będzie wygrać gigabajty audiobooków. Też wówczas spróbuję wziąć udział.

Informacje o Jukka Sarasti

Pełnoetatowa kura domowa.
Ten wpis został opublikowany w kategorii Bez kategorii i oznaczony tagami , , . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

2 odpowiedzi na „O mojej przyszłej karierze literackiej

  1. zosiako pisze:

    ambitny plan, popieram. ja co roku planuję na mba się rzucić, ale niestety fundusze nie pozwalają, a w totka jakoś nie wygrałam. no, ale nie gram, więc niby jak mam wygrać ?
    a jak tam kursik na prawo jazdy? wynalazłaś już coś?

    • jukkasarasti pisze:

      Zdaje się, że napisałam, że to jednak odłożyłam na wrzesień. Po powrocie Małżonka do dom ja jestem już całkiem wyprana. Zresztą, jakby sobie uświadamiam, że prawo jazdy to jednak nie dla mnie… ale o tym coś więcej to może jutro napiszę.
      A tak ambitnych planów jak MBA to ja nigdy nie miałam. Się nie nadaję. Ale jakaś roczna podyplomówka to by się przydała (2-letnich nie ma tutaj). Poprzeglądam ofertę, to będę na bieżąco komentować, co ja o danych studiach myślę 😉

Skomentuj

