O przeglądzie

Byłam dzisiaj u neuro. Tego samego co zwykle od 2 lat. Tak kontrolnie. Tak jak oddaje się auto co jakiś czas do przeglądu, ta ja oddaję siebie co jakiś czas do przeglądu. Przegląd na ogół trwa 15 minut. Tak mniej więcej.

Podczas przeglądu dowiedziałam się na przykład, dlaczego żołnierze mają pobudkę o 6 rano. Bo jak budzą człowieka o takiej porze, to od razu chce zabijać. Byłabym chyba dobrym żołnierzem. Przynajmniej pod tym względem. Stu pompek bowiem wykonać nie potrafię. Tak właściwie to nawet jednej, takiej prawdziwej nie potrafię.

Poza tym dowiedziałam się że moje rowy mariańskie to raczej problem nerwicowy niż neurologiczny albowiem neurologicznie wszystko ze mną w porządku. To dobrze. Przyznałam się Panu Doktorowi z rezygnacji z jednego z leków i wytłumaczyłam przyczynę. Jeśli widzę, że mój układ pokarmowy źle znosi nadmiar leków rezygnuję z tych, co do których kiedy przestaję je zażywać nie zauważam negatywnych skutków. Czyli z lekiem immunosupresyjnym się rozstałam. Z suplementami nie. ale zmienił mi ich zestaw.

Tak generalnie Doktor to mądry lekarz – po obejrzeniu moich dłoni i stóp zapytał o zajady, które miałam ładnie zamalowane makeupem, czy takowe posiadam. Gdyby reprezentował inną profesję zapytałabym: prorok jaki czy co? Ale wiem, że dobry lekarz to prawie jak prorok. Przynajmniej w swojej działce. Chociaż może problemy skórne to nie do końca działka neurologa, ale kiedyś chyba te specjalizacje nie były tak wąskie i zasadniczo lekarz tak ogólnie powinien znać się na wszystkim.

No i jeszcze mi ładnie wytłumaczył dlaczego czasami zasnąć nie mogę, choć idę spać o absurdalnie późnych (czy może już raczej wczesnych) godzinach. Zastosuję się do jego wskazówek, to zobaczę, czy rzeczywiście jest tak, jak mówi…

Informacje o Jukka Sarasti

Pełnoetatowa kura domowa.
Ten wpis został opublikowany w kategorii Bez kategorii i oznaczony tagami , , , . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

2 odpowiedzi na „O przeglądzie

  1. anna pisze:

    A ja dzisiaj spać nie mogłam. Może też by mi się jaki specjalista przydał? To już druga taka cholerna noc.

Skomentuj

