O dobrym początku tygodnia

Ledwie wstałam i dałam pić dzieciom, i jeść i dosmażałam naleśniki, których mi się nocą smażyć nie chciało usłyszałam domofon.

– Kto zacz?

– Policja. Może pani nas wpuścić?

No niby dlaczego nie? Czemuś uznałam, że oni tylko na klatkę chcą wejść, może sprawdzić, czy gdzieś nie ukrywa się jakiś skradziony rower czy co. No to dalej sobie smażę te naleśniki a oni do drzwi dzwonią. No to wrzeszczę, że zaraz, bo ja wciąż w cokolwiek przezroczystej bluzce od piżamy chodziłam. Zmieniam bluzkę na T-shirt, lepiej spinam włosy, żeby nie wyglądać, że ja dopiero wstałam i otwieram.

– Pani Jukka Sarasti z Mazur?

– Tak.

– Pani portfel razem z dokumentami i ze wszystkim czeka na odbiór w Tesco.

Fajny początek tygodnia. Nawet nie zdążyłam się zorientować, że wczoraj zostawiłam portfel, nie zdążyłam powściekać podczas poszukiwań i postresować, czy w ogóle jeszcze się znajdzie, a tu się okazuje, że ktoś w sklepie zauważył, oddał do punktu obsługi klienta, tam wyjęli mój dowód osobisty, sprawdzili adres, zawiadomili policję a ta przyszła do mnie w osobie całkiem przystojnego funkcjonariusza z informacją gdzie mam się zgłosić. I nawet pieniądze nie zginęły z portfela. Ani karta płatnicza.

Informacje o Jukka Sarasti

Pełnoetatowa kura domowa.
Ten wpis został opublikowany w kategorii Bez kategorii i oznaczony tagami , , , . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

4 odpowiedzi na „O dobrym początku tygodnia

  1. Stefan pisze:

    Pogratulować! Żeby to tak wszystkie nasze problemy same się pomyślnie rozwiązywały zanim zdążymy się zorientować, że w ogóle się pojawiły. Oby tak dalej!

  2. anna pisze:

    O, rany. Toż to cud prawdziwy. Miałaś szczęście. 🙂 🙂

Skomentuj

